Najlekaren Online

FRIDA MSM Veľká sada do pôrodnice, Doprava zadarmo

Značka: Fridamom

Kategória: Deti a Mamičky | Potreby pre mamičky

Unikátny súbor pomôcok pre rýchle zotavenie po pôrode. Budú vás sprevádzať celým pôrodom, od prvých kontrakcií až po narodení bábätka, od intímnej hygieny až po upokojení a úľavy od bolesti. 5 KROKOV k rýchlemu zotaveniu po pôrode - intímna hygiena, pohodlné oblečenie, chladivá úľava, upokojenie a úľava od bolesti. ČO JE VNÚTRI? - dojčiace materská košele, ktorú si môžete vziať rovno na sálu (One size: vďaka tomu, že je naozaj veľmi pružná a ľahká, sedí košele Frida Mom ženám s veľkosťou M - XL) - jednorazové, mäkké, príjemné a predovšetkým priedušné nohavičky, ktoré sú pružnejšie než váš učiteľ prenatálnej jógy (4 kusy) - chladiace a zároveň absorpčné Ice Maxi vložky, ktoré uľaví vašej "Vagia" po pôrode - upokojujúci vlhčené obrúsky s výťažkom z vilínu - uľavujú od bolesti, pomáhajú obmedziť opuchy a urýchľujú hojenie tam dole :) - super pena obsahujúca 50% výťažkov z hamamelu - poskytuje okamžite úľavu od bolesti, vstrebe sa do sliznice a pomáha na urýchlenie hojenia celej vašej boľavé "Vagia" - váš vlastný bidet :) oplachy čistou vodou jemne očistí vašej "Vagia", stehy na hrádzi, urýchli proces hojenia rán a predovšetkým predchádza infekciám - ponožky, v ktorých nešmyknete - taštičku na všetky zázraky pre "Vagia" Misia značky Frida Mom: Pripraviť budúce mamičky na pôrod, ktorý nie je v skutočnosti vôbec sexi a nikto o tom radšej nehovorí. Realita je ale tvrdá ... Preto sme našli jednoduchá, ale účinné riešenia pre nástrahy, s ktorými sa mamičky pri a po pôrode stretávajú.