Najlekaren Online

Silicolgel koloidná kys. kremičitá na gastrointestinálne problémy 1x200 ml

Značka: Silicol gmbh

Kategória: Doplnky výživy | Doplnky výživy - | Trávenie | Pálenie záhy

Silicolgel koloidná kys. kremičitá na gastrointestinálne problémy 1x200 ml Obsah Silicolgel 1x200 ml Zdravotnícka pomôcka, silicolgel obsahuje kyselinu kremičitú v koloidnej (vysoko dispergovateľnej) a hydratovanej forme. Charakteristika Silicolgel Gél zmierňuje gastrointestinálne problémy ako sú pálenie záhy, reflux, vracanie a príznaky IBS, nevoľnosť, nafukovanie, bolesti brucha či hnačka. Výhodou prípravku je rozsiahla a vysoká reaktivita povrchu kyseliny kremičitej.  Vytvára na sliznici žalúdka a čriev ochranný a upokojujúci film.  Dochádza k naviazaniu väčšiny dráždivých, škodlivých a toxických látok alebo patogénov na kyselinu kremičitú. Takto naviazané látky sú neškodné a možno ich prirodzeným spôsobom vylučovať skrze čreva von z tela. Kyselina kremičitá viaže aj plyny a znižuje prekyslenie organizmu. Znižuje nafukovanie. Použitie Silicolgel Pred každým použitím je potrebné liekovku riadne pretrepať. Podáva sa 15 ml (1 polievková lyžica) prípravku trikrát denne 1 hodinu pred jedlom. Gél je možné užívať priamo alebo zriedený vodou. Akútne príznaky: odporúča sa užívať po dobu niekoľkých dní do vymiznutia príznakov. Chronické problémy: možno užívať až po dobu 4 týždňov.  Upozornenie: Ak pacient užíva lieky, je možné podať produkt s odstupom minimálne 1 hodiny pred podaním lieku alebo po ňom. U detí do 12 rokov je možné podávať silicolgel po konzultácii s lekárom. Príbalový leták

Balenie (ml): 200 ml
Forma: Orálny gél