Tantumgrip s citrónovou príchuťou 600 mg/10 mg 10 vreciek

Značka: A.C.R.A.F. S.p.A.

Kategória: Zdravie | Lieky

Indikácie: Liek obsahuje kombináciu liečiv, ktoré sú účinné pri úľave od príznakov spojených s prechladnutím a chrípkou, vrátane úľavy od bolestí, bolesti v hrdle a bolesti hlavy, uvoľnenia upchatého nosa a zníženia teploty. Paracetamol je dobre známy liek proti bolesti (analgetikum). Je účinný proti bolestiam, vrátane bolesti hlavy a môže tiež znižovať horúčku (antipyretikum). Fenylefríniumchlorid (nosové dekongestívum) zmenšuje opuch v nose, uvoľňuje upchatý nos a znižuje tlak, ktorý môže spôsobovať bolesť hlavy.

Kontraindikácie: Precitlivenosť na liečivá alebo na ktorúkoľvek z pomocných látok. Ťažká ischemická choroba srdca a poruchy kardiovaskulárneho systému. Hypertenzia. Hypertyreóza. Liek je kontraindikovaný u pacientov, ktorí v súčasnej dobe užívajú alebo počas posledných 2 týždňov užívali inhibítory monoaminooxidázy. Súbežné užívanie sympatomimetík vrátane nosových dekongestív alebo dekongestív určených na použitie do oka.

Tehotenstvo a dojčenie: Liek sa neodporúča počas tehotenstva a dojčenia.

Dávkovanie: Dospelí a deti vo veku 12 rokov a staršie: 1 vrecko každých 4 - 6 hodín, maximálne 4 vrecká počas 24 hodín. Liek sa nemá užívať dlhšie ako 5 dní. Obsah jedného vrecka sa rozpustí v pohári teplej alebo studenej vody (približne 150 ml) a podľa potreby sa prisladí.

Upozornenie: Uchovávajte na tmavom a suchom mieste pri teplote do 25°C, mimo dohľadu a dosahu detí! Dodržujte doporučené dávkovanie a terapeutický režim. Pred použitím si prečítajte písomnú informáciu pre používateľa pribalenú k lieku. V prípade nejasností sa informujte u lekára alebo lekárnika. Nepoužitý liek vráťte do lekárni, pomôžete tak chrániť životné prostredie! Nepoužívajte po dátume exspirácie!

Účinná látka: paracetamol + fenylefríniumchlorid
Množstvo účinnej látky v 1 dávke lieku: 600 mg / 10 mg
Lieková forma: prášok na perorálny roztok