Vulm Solutio Jarisch 1000g

Značka: VULM s.r.o.

Kategória: Home | Zdravotnícke potreby | Rany

Indikácie: Solutio Jarisch je roztok kyseliny boritej. Kyselina boritá mierne spomaľuje množenie baktérií a plesní, pôsobí slabo protizápalovo. Používa sa prevažne na symptomatickú a pomocnú liečbu pre mierne dezinfekčné, protizápalové a keratoplastické vlastnosti na povrchové ukľudnenie podráždenej kože pri kožných ochoreniach, intertrigu, akútnom exéme, na doliečenie po ošetrení bežných foriem condyloma accuminatum.

Kontraindikácie: Precitlivenosť na liečivo alebo ktorúkoľvek z pomocných látok. Liek je kontraindikovaný u detí vo veku do 10 rokov. Neodporúča sa aplikovať na rozsiahlu plochu popálenej, macerovanej alebo obnaženej kože, na sliznicu a do očí.

Tehotenstvo a dojčenie: Liek je možno použiť počas gravidity a dojčenia v rozsahu uvedených indikácií.

Dávkovanie: Roztok sa má aplikovať 1 až 3-krát denne na kožu s preventívnym, alebo terapeutickým účelom na postihnuté miesto vo forme obkladu. Obklad sa prikladá na 10-15 minút.

Upozornenie: Uchovávajte na tmavom a suchom mieste pri teplote do 25°C, mimo dohľadu a dosahu detí! Dodržujte doporučené dávkovanie a terapeutický režim. Pred použitím si prečítajte písomnú informáciu pre používateľa pribalenú k lieku. V prípade nejasností sa informujte u lekára alebo lekárnika. Nepoužitý liek vráťte do lekárni, pomôžete tak chrániť životné prostredie! Nepoužívajte po dátume exspirácie!

Účinná látka: acidum boricum
Množstvo účinnej látky v 1 dávke lieku: 2 g / 100 g