Ajatin plus roztok 1% 1000 ml

Značka: Profarma-Produkt s.r.o.

Kategória: Home | Nové kategórie | Zdravotnícke pomôcky | Ambulancia | Dezinfekcia do ambulancie

Charakteristika: Biocídny výrobok je určený na dezinfekciu nielen povrchu pokožky, ale aj k plošnej dezinfekcii povrchov a predmetov. Spoľahlivo likviduje plesne, niektoré druhy vírusov, baktérie a nižšie huby. Nefarbí, nezapácha a nedráždi pokožku, neuvolňuje nebezpečné plyny.

Typ biocídneho výrobku:

1.Osobná hygiena človeka
2.Dezinfekčné prostriedky a algicídy, ktoré nie sú určené na priamu aplikáciu na ľudí alebo zvieratá
3.Veterinárna hygiena
4.Oblasť potravín a krmív

Nepoužívajte: U detí do 3 rokov. Pri alergii na zložky produktu. Do otvorených rán a na sliznice.

Tehotenstvo a dojčenie: Pred použitím sa poraďte so svojím lekárom alebo lekárnikom.

Použitie: Prípravok sa aplikuje priamo na miesta určené na dezinfekciu. Roztok sa nanáša pomocou tampóna alebo pomocou rozprašovača (zo vzdialenosti asi 10 cm) priamo na určené miesto.

Zloženie: účinná látka-1g zmesi (benzyl (alkyl C10-C18) dimethylamonium bromidov) v 100 ml roztoku

Upozornenie: Uchovávajte na tmavom a suchom mieste pri teplote do 25°C, mimo dohľadu a dosahu detí! Výnimočne sa u precitlivelých osôb sa môžu objaviť vyrážky rôzneho charakteru a intenzity. Prípravok prestaňte používať a o ďalšom použití sa poraďte s lekárom. Mydlo (alkalické látky) rušia dezinfekčný účinok. Dezinfekciu vykonávajte buď po umytí a opláchnutí alebo vykonajte umývanie až po 15 minútach pôsobenia dezinfekcie. Nie je vhodná kombinácia Ajatínu Plus so silne oxidujúcimi látkami (peroxid vodíka)